top of page
Search

Laget fuktighetskrem

  • Aug 31, 2018
  • 1 min read

I dag har elevene på 6. og 7. trinn laget egen fuktighetskrem på laboratoriet. For å lykkes er man helt avhengig av å være veldig nøyaktig, og det klarte vi.

Etter hvert fyltes laboratoriet av en deilig aroma, og små beger kunne fylles med flott fuktighetskrem.

 
 
 

Recent Posts

See All
🌟 Vurderer du Vollan skole neste skoleår? 🌟

Vi minner om at søknadsfristen er 1. juni 📅 For å kunne planlegge og organisere et best mulig skoleår for alle elevene våre, er det viktig at søknader sendes inn innen fristen. Hos oss står trygge re

 
 
 
Ny offisiell Facebook-side for Vollan skole

Vollan skole har nå fått en ny, offisiell Facebook-side! Vi har dessverre mistet administrasjonstilgangen til den gamle siden, og den vil derfor ikke lenger være i bruk. Til tross for flere forsøk på

 
 
 

Comments


bottom of page