Problemer med administrasjons - rettigheter til Facebook

Skolen har lenge brukt Facebook for å kommunisere ut små og store begivenheter fra skolehverdagen vår. Mange setter stor pris på det, og det synes vi er hyggelig å få tilbakemelding om.

De siste dagene har vi mistet administrasjons - rettighetene til siden vår, og det er en pågående dialog med Meta Business om å få dette i orden. Det er en tidkrevende prosess som stiller store krav til dokumentasjon, men vi jobber med å få dette på plass. Inntil dette er i orden, vil det ikke komme ut informasjon på denne siden. Vi håper å snart være tilbake.

Vi vil samtid benytte anledningen til å ønske elever, foresatte, ansatte og samarbeidspartnere en riktig god sommer.

Rektor Kjetil Lorentzen