Sommerhilsen fra rektor

Vi ser tilbake på skoleåret som har gått med takknemlighet. Vi er glade for å ha så mange flotte elever her hos oss, og det er et stort privilegium og ansvar å gjøre disse rustet for et voksenliv. Tusen takk til foreldre for både tillit og samarbeid. Når man jobber sammen, kan store ting skje - noe vi vitner hver eneste dag gjennom året.

Jeg har lyst til å rette en spesiell takk til foreldrerepresentantene i FAU som på mange måter har gjort skoleåret til en hyggelig erfaring for mange av oss. Vi legger bak oss både sponsorløp og sprell, som ble en suksess. Vi er takknemlige for at dere ordnet et fint julebord for elever og ansatte, dere har sponset med skoletur hvor vi fikk gode dager sammen. Alt koster både i innsats og kroner, så tusen takk for velvillighet og pågangsmot.

Så er det tid for sommerferie. Jeg vil sende en spesiell hilsen til alle ansatte på Vollan. Dere er hverdagshelter som fortjener stor honnør for arbeidsinnsatsen gjennom året. Dere setter gode spor og jeg er privilegert som får lede en slik stab. Dere strekker dere utover det man kan forvente, og gjør mye som ikke er synlig for andre.

Da gjenstår det å ønske alle elever, ansatte og foreldre en fin sommerferie. Jeg håper alle får gjort noe de ønsker å gjøre, gjerne sammen med mennesker som man er glade i. Lad batteriene godt, så ser vi fram til nytt samarbeid til høsten.

Riktig god sommer!

Kjetil Lorentzen

"Husk at livet er best ute".