Velkommen til påskespill

Updated: Mar 26, 2023

Vollan skole skal igjen sette opp påskespill. Etter noen års opphold på grunn av pandemi, er vi igjen glade for å kunne arrangere dette tradisjonsrike spillet. Med dette spillet, trekkes vi mer enn 2000 år tilbake i tid. elevene vil på en variert og illustrativ måte gi oss et innblikk i påskens budskap og dramatikk.

Besøkende vil få oppleve sang, rap, dans, skyggeteater og flott dramatisering fra våre elever. Gjennom forestillingen blir vi kjent med hva som skjedde med Jesus og disiplene hans på de viktigste dagene i påsken: palmesøndag, skjærtorsdag, langfredag og påskemorgen.

Vi vil med stor glede dele dette stykket med dere og ønsker dere hjertelig velkommen til forestilling på Tågvollan (OKS), torsdag 30. mars kl. 1200. Denne er åpen for alle og vi håper at så mange som mulig finner veien dit denne dagen. Det blir også en forestilling kl. 1700 på ettermiddagen samme dag. Gratis inngang på begge forestillinger!

Hjertelig velkommen!

Beste hilsen i fra elever og lærere!